یارب استقلال کشتی نجات است وفرهاد ناخدایش نگهدارشان باش
 
دخترابی باز

 یارب استقلال کشتی نجات است وفرهاد ناخدایش نگهدارشان باش                                                                 



نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت13:57---1 خرداد 1392
موفق باشی استقلالی عزیز


reza yaghi
ساعت14:52---20 اسفند 1391
سلام.گلم خیلی وبلاگ قشنگی داری من که خیلی با هاش حال کردم به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم منتظرما

FaTeMeH
ساعت18:05---17 اسفند 1391

سلام دوست من
وبلاگ :"رویــــــــــای خیــــس"
با آدرس :"lovespoof"
باعنوان جدید:
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ پــــــــــراواز پـــــــــروانـــــه هـــــا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
وباآدرس جدید :
flayingpapers
ثبت شد منتظر حضور گرم شما هستم
موفق باشید...
FaTeMeH


FaTeMeH
ساعت18:05---17 اسفند 1391
سلام دوست من

وبلاگ :
پاسخ:bashe asisam linket mikonam


FaTeMeH
ساعت18:44---29 بهمن 1391
سلام وبت عالیه حسابی حال کردم راسی یه چیز جالب دیگه منم اسمم فاطمه س و 14 سالمه استقلالیم هسم ما میتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم برای اینکه بتونم رابطمونو پایدارترکنم لینکت کردم عزیزم آبجی گلم به منم یه سر بزن واگه دوس داشی لینکم کن
پاسخ:باشه عسیسم مرسی که اومدی دوست گلم


میلاد
ساعت23:45---21 بهمن 1391
سلام وبلاگ خاصی داری امیدوارم موفق باشی

منتظر تبادل هم هستمپاسخ:ممنون میلادجان باشه


یاس مهربون
ساعت11:02---6 بهمن 1391
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم



°°°°°°°°°°°°|/

°°°°°°°°°°°°|_/

°°°°°°°°°°°°|__/

°°°°°°°°°°°°|___/

°°°°°°°°°°°°|____/°

°°°°°°°°°°°°|_____/°

°°°°°°°°°°°°|______/°

°°°°°°______|_________________

~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~

~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨
پاسخ باشه میام وسیله نقلیه بهترنبودبازهم بیا....


علی
ساعت20:47---28 دی 1391
سلام*

مرسی سر زدی*

راستی اس اسیاش

بازم سر بزنپاسخ:حتماسرمیزنم توهم بهم سربزن


dj mohammad 6
ساعت15:41---25 دی 1391
سلام خوبی دوست عزیز.







ی سایت جالب برا کسب درآمد پیدا کردم که خیلی باحاله







http://dl.xco.ir/bazaryabi?id=261







بیا این صفحه توضیحاته برو توش تو همین صفحه هم برا ثبت نام لینک داره







موفق باشی....







در ضمن وبتم قشنگه.....موفق باشی








پاسخ:مممنون که امدی


kian
ساعت15:01---25 دی 1391
عليك سلام...يه خبطي كرديمو وبلاگي ساختيم كه درباره ماشين هاي اسپرت ايراني+موتورسنگين+عكساي شخصيه.اگه حال ميكني يه سر بيا پيشمون.اگه هم دوس داشتي لينكمون كن بعدش ماتورو لينك ميكنيم....

لال از دنيا نري يه كامنت وبلاگي پسند بفرس
پاسخ:نگران نباش لال نیستم من فقط بااس اسی هاکاردارم


محمد
ساعت14:30---25 دی 1391
عشق از استقلال

فرضیه:خدا اول استقلالو افرید بعدش انسان ها رو
پاسخ:افرررررییییییین برادرمن یه ادم حسابی امد به تومیگن یه اس اسی گل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام خوشحه ل شدم به وبم امدی کامنت یادت نره من فاطی ام 14سالمه من عاشق استقلالم وتوحین به اس اسی ممنوع ......بازیکن های مورد علاقه ام فرهادمجیدی.مهدی رحمتی ومنتظری وبارسلونا روهم دوست دارم درکل من دخترباحالی ام
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترابی باز و آدرس girlabibaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 65450
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1


لینکستان
<

کد موس استقلال:تک کد

کد موس استقلال:تک کد